Pentru a preveni neplacerile ce pot interveni in relatia vanzator-cumparator, va recomandam sa cititi cu atentie urmatoarele:
1. Dispozitii preliminare
Site-ul www.masforkids.ro, inclusiv produsele afisate spre vanzare, sunt proprietatea SC SERALIMAS SRL si poarta denumirea generala de Masforkids.ro. Aceasta pagina web este un magazin virtual si este destinat exclusiv vanzarii de produse pentru copii catre persoanele interesate de achizitionarea lor.

Vizitarea si cumpararea de produse pe www.masforkids.ro presupune acceptarea si respectarea acestor termeni si conditii.
Utilizatorii site-ului devin cumparatori in momentul in care finalizeaza o comanda prin trimiterea formularului de comanda online. In acel moment, relatia dintre cumparator si www.masforkids.ro devine contractuala. Inainte de a deveni cumparator, utilizatorul este avertizat sa citeasca acest contract iar prin bifarea prin clic a casutei “De acord”, cumparatorul devine parte contractanta.
2. Partile contractante
Contractul se incheie intre SC SERALIMAS SRL cu sediul: Oradea, Str. Erofte Grigore nr.7 CUI: 42500770, Nr. O.R.C.: J5/729/2020, in calitate de vanzator numit in continuare www.masforkids.ro si persoana fizica sau juridica avand sediul si datele de identificare inscrise corect si pe propria raspundere in formularul de comanda online, in calitate de Cumparator.
3. Obiectul contractului
Obiectul acestui contract consta in livrarea produselor comandate online de catre Cumparator, in limita termenilor si conditiilor prevazute in acest contract.
1. Raspunderea partilor
www.masforkids.ro se obliga sa livreze Cumparatorului produsele comandate prin intermediul formularului de comanda de pe www.masforkids.ro, conform prevederilor acestui contract.
Cumparatorul se obliga sa urmeze corect procedura de cumparare, sa preia in termenul stabilit coletele expediate continand produsele comandate si sa nu abuzeze in niciun fel de buna credinta si serviabilitatea personalului www.masforkids.ro
1. Derularea obligatiilor contractuale
Cumparatorul va comanda produsele care apar afisate ca disponibile in stoc, prin intermediul formularului de comanda online. Procedeul de comandare este descris la capitolul “Cum comand” de pe site. Produsele comandate astfel si care apar ca fiind disponibile in stoc, vor fi vandute cumparatorului la pretul afisat care include TVA.
1. Raspundere
www.masforkids.ro nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
u>www.masforkids.ro nu va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
1. Forta majora
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca neexecutarea este cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. Evenimentul de forta majora este o imprejurare de fapt, imprevizibila si de neinlaturat.
1. Litigii
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre cele doua parti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
1. Transferul proprietatii
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul masforkids.ro). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre masforkids.ro sa permita cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
1. Politica de retur
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate in intregime de consumator.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Rambursarea sumei achitate :

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 zile de la data informarii SC SERALIMAS SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. SC SERALIMAS SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat. De asemenea SC SERALIMAS SRL va putea refuza rambusarea contravalorii produsului daca produsul nu este ELIGIBIL pentru retur, respectiv daca produsul nu este in aceeasi stare in care a fost livrat.

Produs eligibil spre retur.

Consumatorul va trimite pe cheluiala lui produsul care doreste sa-l returneze spre SERALIMAS SRL, Oradea, Jud. Bihor, Calea Borsului nr.45. Produsul expediat de catre consumator va fi preluat de catre operatorii SC SERALIMAS SRL si in prealabil verificat daca este ELIGIBIL sau NEELIGIBIL pentru retur. Produsul trimis spre retur trebuie sa nu prezinte zgarieturi, pete, deteriorari, accesorii lipsa, modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. De asemenea produsul trebuie sa fie expediat de catre consumator in ambalajul original alaturi de certificatul de garantie si factura sau copia dupa factura. In cazul in care aceste conditii nu sunt indeplinite produsul NU VA FI ELIGIBIL spre RETUR iar SC SERALIMAS SRL va informa consumatorul si in prealabil va refuza rambusarea contravalorii produsului, produsul fiind reexpediat inapoi spre consumator, consumatorul suportand in intregime cheltuielile de transport a produsului. In cazuri exceptionale in care produsul este declarat de catre SC SERALIMAS SRL NEELIGIBL pentru retur consumatorul va fi informat cu privire la posibilitatea rambursarii unui anumit procent din contravaloarea produsului in cazul in care consumatorul este de acord.

Formular retur:

In sectiunea Contact puteti lansa cererea dumneavoastra de retur prin formularul Cerere returnare produs unde trebuie sa completati toate datele necesare cererii dumneavoastra.
1. Garantia produselor
Stimate Client, la achizitia produselor va rugam sa va asigurati ca ati primit:
a. Documente fiscale (bon fiscal/factura fiscala dupa caz)
b. Manual/instructiuni in limba romana
c. Ambalajul original, integral
d. Certificat de garantie
Produsele achizitionate de pe site-ul www.masforkids.ro se gasesc in stare de functionare. Garantia de conformitate asigura raspunderea vanzatorului, pentru situatiile in care, la livrare, produsele nu corespund specificatiilor tehnice, documentelor ce insotesc produsul, destinatiei/scopului solicitat sau pentru care se utilizeaza in mod normal.

Conditii de garantie:

– Garantia comerciala este de 30 de zile si este acordata in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta.
Garantia pentru conformitate este acordata pe o perioada de 1 an, dar nu mai mult de 2 ani de la data dobandirii, in conditiile respectarii indicatiilor privind intretinerea, transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si exploatarea, recomandate de vanzator in documentele insotitoare produsului. Pe parcursul termenului mentionat furnizorul SERALIMAS S.R.L. se obliga sa inlature lipsa de conformitate prin reparare, inlocuire sau returnarea contravalorii produsului, in functie de rezultatul evaluarii produsului de catre service-ul autorizat, in termenul de maxim 15 zile calendaristice de la data sesizarii si prezentarii produsului cu deficienta in conformitate cu prevederile legale O.G. 21/1992(r) si Legea 449/2003(r) privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.Perioada medie de utilizare a produsului este de 1 an in conditiile respectarii indicatiilor privind intretinerea, transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si exploatarea.
– Service-ul autorizat al SERALIMAS S.R.L., cu adresa in Oradea, Calea Borsului nr. 45, judetul Bihor, reprezinta singura unitate autorizata si agreata pentru repararea produsului ce prezinta lipsa de conformitate.
– Garantia se suspenda daca se constata interventia persoanelor neautorizate asupra produsului sau in conditii ce contravin normelor si normativelor in vigoare in Romania, precum si in cazul utilizarii si intretinerii necorespunzatoare.
Drepturile consumatorului nu sunt afectate de declaratiile mentionate in prezentul CERTIFICAT DE GARANTIE, acestea fiind in conformitate cu prevederile legale date de O.G. 21/1992 (r) si Legea 449/2003(r).

Conditii de acordare a garantiei

1. Garantia de conformitate se acorda pe perioada medie de utilizare a produsului, dar nu mai mult de 1 an de la data dobandirii si are in vedere conformitatea produselor la data dobandirii.
2. In cazul solicitarilor de reparatii in cadrul termenului de garantie, sunteti obligat sa prezentati la magazinul de unde ati achizitionat produsul certificatul de garantie impreuna cu factura originala sau bonul fiscal. Produsul reclamat va fi in stare completa si va contine: toate elementele necesare identificarii, inscrise pe eticheta, ambalaj sau marcate pe produs. Vanzatorul va intocmi dupa caz, un proces verbal sau o fisa de intrare in service, care sa constate lipsa de conformitate, data sesizarii, prezentarea documentelor indicate, starea produsului, punctul de vedere al vanzatorului cu privire la intrunirea conditiilor de acordare a garantiei, document ce va fi transmis catre Service-ul autorizat al SERALIMAS S.R.L. in vederea analizarii indeplinirii conditiilor pentru acordarea acesteia, a evaluarii produsului si a masurii reparatorii care se impune.
3. Cumparatorului i s-au adus la cunostinta modul de utilizare corespunzatoare al produsului si acesta a verificat inventarul de livrare al produsului, inclusiv existenta manualului de utilizare si intretinere in limba romana. Cumparatorul a luat la cunostinta de integritatea produsului si a pieselor componente.
4. Lipsa conformitatii trebuie reclamata in cel mult 2 luni de la constatare. Dupa trecerea unui termen de 6 luni de la livrare cumparatorul trebuie sa dovedeasca lipsa conformitatii existente la livrare. Exceptie face lipsa de conformitate aparuta in 6 luni de la livrare incompatibila cu prezumtia existentei la data livrarii.

DREPTUL LA GARANTIE SE PIERDE DIN URMATOARELE MOTIVE:

1. Neprezentarea, in momentul solicitarii reparatiei a facturii originale/bonului fiscal insotita de certificatul de garantie cu toate rubricile completate si a produsului in stare completa.
2. Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, utilizare, intretinere, instalare, precizate in manualul de utilizare.
3. Produsul nu este returnat complet, starea originala a produsului a fost modificata, pastrarea in conditii improprii, caderea/lovirea, expunerea la intemperii, manipularea defectuoasa
4. Incredintarea produsului spre a fi reparat altor persoane decat cele autorizate.
5. Prezentarea produsului murdar (prezentand resturi/urme de alimente, de noroi etc.)
Defectiunea a aparut in urma unui accident rutier, ca urmare a instalarii si folosirii incorecte, pliere incorecta.
6. In cazul uzurii normale.
7. Numarul de serie a fost modificat sau sters.
8. Zgarieturile si uzura rotilor si altor repere constituie deteriorari normale si nu reprezinta motive pentru reclamatie
9. Materialele se pot deteriora/decolora in urma expunerii excesive la soare, a transpiratiei, spalarii sau stergerilor dese si nu reprezinta motiv pentru reclamatie.
Garantia nu se acorda pentru consumabile (baterii, roti, tapiterie, alte piese din material plastic etc.), defectiuni sau deteriorari din cauza accidentelor, folosirii necorespunzatoare, folosirii neglijente, suprasolicitarii, uzurii normale.
Prezentul certificat de garantie nu acopera raniri personale.
Garantia se aplica produselor ce au fost utilizate in mod corect si sunt in stare buna. Prezenta garantie nu acopera daunele aparute la produs in urma utilizarii excesive sau neglijente.

Garantia nu se ofera in urmatoarele situatii:

– Produsul a fost modificat
– Produsul nu este returnat complet
– Produsul nu este insotit de certificatul de garantie, dovada achizitiei, ambalajul original
– Defectul apare ca urmare a folosirii incorecte
– Defectul apare ca urmare a instalarii incorecte si folosirii incorecte
– Au fost efectuate reparatii de catre alte persoane
– Defectul a survenit in urma unui accident rutier
– Numarul de serie a fost modificat sau sters
– In cazul uzurii normale
– Defecte cauzate de supraincarcare
– Defecte cauzate de plierea incorecta
– Zgarieturile constituie deteriorari normale si nu reprezinta motive pentru reclamatie
– Din cauza expunerii indelungate la soare, transpiratiei, stergerilor si spalarilor dese, materialul se poate decolora/deteriora iar aceasta nu reprezinta motiv pentru reclamatie
– Uzura rotilor si altor repere constituie deteriorare normala si nu reprezinta motiv pentru reclamatie.

Termenul de garantie curge de la data intrarii bunului respectiv in posesia consumatorului. Timpul de nefunctionare din cauza lipsei conformitatii aparute in cadrul termenului de garantie prelungeste termenul de garantie legala de conformitate si cel al garantiei comerciale si curge, dupa caz, din momentul in care a fost adusa la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau din momentul prezentarii produsului la vanzator pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala.